среда, 19 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія

                                     
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
  • здійснювати процес диференціювання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати,
  • навчальне середовище, 
  • планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; 
  • допомогти учням стати самоспрямованими та впевненими в навчанні за допомогою різних форм спонукання та заохочення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий